Milyen néven jelentkezzek be, ha másnak foglalnám az időpontot?
Hogyan tudok bejelentkezni a szűrésre?
Külföldi páciensek is részt vehetnek a szűrésen?
Hogyan módosíthatom vagy mondhatom le időpontomat?
Mikor érkezzek meg a vizsgálatra?
Kell valamilyen iratot vagy leletet magammal hoznom a vizsgálatra?

Maradjunk kapcsolatban

Hívjon

+36 (70) 337-3333

Címünk

Budapest, Délibáb utca 30, 1062

Írjon

info@melanomamobil.hu

Ha máshol is jártam már anyajegyszűrésen, ahonnan rendelkezésemre állnak felvételek, vagy van mobiltelefonnal készített képem bizonyos anyajegyeimről, azt fel tudják használni a szűrés során?
Tudok Önökhöz fordulni egyéb jellegű bőrgyógyászati problémáimmal is?
Ha leletemben eltávolítást javasolnak, hol végeztethetem el azt?
Milyen lehetőségeim vannak a szűrés árának rendezésére?
Van lehetőség más pénznemben történő fizetésre?
Mit tegyek, ha más nevére szeretném a számlát?
Miért jobb a teljeskörű, részletes anyajegy-és bőrrákszűrés a többi módszernél?
Miért fontos a rendszeres anyajegyszűrés?
Mennyi ideig tart a vizsgálat?
Fájdalmas a vizsgálat?
Kisbabát várok, így is részt vehetek a szűrésen?
Ki végzi a vizsgálatot?
Gyermekemet is elhozhatom anyajegy szűrésre?
Mi a teendő, ha a szűrés után jutott eszembe, hogy nem mutattam meg egy takarásban lévő anyajegyemet?
Mikor készül el a vizsgálat eredménye?
Mit tegyek, ha több mint 8 hete voltam vizsgálaton, és még nem érkezett meg a lelet?
Miért van szükség a kontroll szűrésre?
Mennyi időnként szükséges kontroll vizsgálatra visszajönnöm?
A kontroll szűrésre másik rendelőbe is mehetek?
Változik egy anyajegyem, akkor is megvárjam a javasolt kontroll időt?